اگر لباس کار نپوشیم چه اتفاقی می افتد

اگر لباس کار نپوشیم چه اتفاقی می افتد؟

اگر لباس کار نپوشیم چه اتفاقی می افتد ؟

اهمیت لباس کار برای همه مشاغل، شناخته شده است. لباس های کار برای ایمن نگه داشتن کارکنان و کارگران در صنایع مختلف طراحی می شود، پس باید جزو اولین اولویت های هر کارفرما قرار بگیرد. کسانی که صاحب کسب و کارهای کارگاهی، شرکتی و حتی صنعتی هستند، باید در خصوص اطلاع از قوانین کار، ایمنی محیط کار و لباس کار، آگاه باشند. این یک پیشنهاد نیست و قطعاً قانون است!

اهمیت پوشیدن لباس کار در برخی از مشاغل، پر رنگ تر است چرا که محیط کار با شرایط سخت تر و دشوارتری دارند. مثلاً کارگران کارگاه های ریخته گری فلزات یا ذوب فولاد، در مکان هایی کار می کنند که حرارت شدید و مواد آلاینده زیادی وجود دارد. لباس کار آستین بلند با ضخامت بالا، در این شرایط، یک ضرورت است.

بهترین تولیدی لباس کار، سعی می کند انواع لباس های کار را در رنگ ها و طرح های متنوع برای همه مشاغل آماده نماید. لباس های ایمنی از پارچه های مقاوم و باکیفیت تهیه می شوند و به نوعی از کارکنان در محیط کار محافظت می کنند. بهترین مدل لباس کار، نهایت ایمنی و راحتی را تأمین می نماید.

آسیب های ناشی از نپوشیدن لباس کار چیست؟

آسیب های ناشی از نپوشیدن لباس کار

آسیب های ناشی از نپوشیدن لباس کار

با مقدمه فوق، حتماً متوجه شده اید که پوشیدن لباس کار تا چه اندازه مهم است! حالا ممکن است این سوال در ذهن برخی از کارگران مطرح شود که اگر لباس کار نپوشیم چه اتفاقی می افتد؟….

متأسفانه سالانه حوادث زیادی در محیط های کار اتفاق می افتد که درصد قابل توجهی از آنها ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی و استاندارد نبودن محیط کار است! نپوشیدن لباس کار هم یکی از این موارد به شمار می رود.

موقعیتی را تصور کنید که کارگران تراشکاری باید قطعه ای را با دستگاه برش بزنند. این افراد باید دستکش مقاوم چند لایه و لباس کار آستین بلند و عینک محافظ چشم بپوشند. در غیر این صورت، تراشه ها با پوست دست آنها برخورد کرده و باعث آسیب زدن و زخمی شدن شدید آنها می شود. براده های فلزات به قدری ریز هستند که به راحتی از داخل بافت پوست خارج نمی شوند!

در کلام کلی، لباس کار صنعتی و کارگاهی، ایمنی افراد را تضمین می کند. همه کارکنان به لباس های ایمن نیاز دارند. علاوه بر تجهیزات ایمنی، لباس نیز مهم است. گاهی این موضوع به قدری نادیده گرفته می شود که ممکن است حتی جان افراد را به خطر بیاندازد!!

بیشتر بخوانید: حوادث ناشی از کار چیست ؟

لباس کار بپوشید تا این مزیت ها را به دست بیاورید

در هر موقعیتی که کار می کنید، کارگاه باشد یا سوله یا صنعت بزرگ، یا حتی یک تولیدی کوچک، شما به لباس کار مناسب نیاز دارید. اگر لباس کار نپوشید، فقط به خودتان آسیب زدید. با خرید لباس کار مناسب می توانید این مزیت ها را برای شغل خود تأمین کنید:

  • پوشیدن لباس کار، از بروز حوادث در محیط کار برای افراد جلوگیری می کند و هزینه های بیمه و مدیریتی را کاهش می دهد.
  • با خرید لباس کار برای کارکنان، استانداردسازی و ایمنی محیط کار را انجام می دهید، پس قانون کار را رعایت کرده اید.
  • خرید لباس کار، هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه گذاری روی افزایش بهره وری، راندمان کار و حفظ نیروی انسانی است.
  • لباس کار زیبا و باکیفیت و راحت، تمرکز نیروی کار در هر شغل را بالاتر می برد و به آنها روحیه مثبت می دهد.
  • لباس کار می تواند نوعی هویت شغلی ایجاد کند و کارکنان، حس شاد بودن و سالم بودن خواهند داشت.

دوخت سفارشی لباس کار برای همه مشاغل

انواع مختلف لباس کار در رنگ های متنوع وجود دارد. یک کارفرما هم می تواند از بین مدل های موجود در شرکت ارمک تولیدی لباس کار کارخانه، لباس های مورد نظر را انتخاب کند و هم می تواند در صورت نیاز، دوخت لباس کار را به صورت سفارشی سازی دنبال نماید.

همه مشاغل به لباس کار نیاز دارند. لباس کار برای مشاغل ساختمانی، لباس کار نجاری، لباس کار تراشکاری، لباس کار آتش نشانی، لباس کار صنایع شیمیایی، نمونه ای از محصولات موجود هستند. به طور مثال، بهترین رنگ برای لباس کار صنایع فلزی، پارچه های سرمه ای یا مشکی است. طراحان لباس کار، از رنگ های نارنجی یا زرد یا قرمز برای دوخت ترکیبی این مدل ها استفاده می کنند. یا مثلاً، بهترین رنگ برای دوخت لباس کار کارگران ساختمانی، ترکیبی از طوسی و زرد است. لباس کار صنایع غذایی، بهتر است سفید یا خاکستری باشد.

اهمیت لباس کار

اهمیت لباس کار

بیشتر بخوانید: 3 دلیل برای این که باید لباس کار بپوشید!

خرید لباس کار به قیمت تولیدی

بهترین مرکز برای خرید لباس کار، یک تولیدی خوب و معتبر است. مجموعه تخصصی اُرمک، بهترین تولید کننده لباس کار در اصفهان است که منسوجات باکیفیت را به تمامی صنایع ارائه می دهد. اگر به دنبال حذف واسطه ها هستید و می خواهید لباس کار با قیمت خوب بخرید، محصولات همین وبسایت را بررسی نمایید. و سپس با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

خرید اینترنتی لباس کار در اصفهان

مهم نیست که ساکن کدام شهر ایران هستید؛ یا واحد شغلی شما کجا قرار دارد؛ می توانید برای خرید لباس کار از هر شهر ایران اقدام نمایید. امکان خرید اینترنتی لباس های کار، ویژه هر شغل یا صنعت وجود دارد. کافیست محصولات این سایت را بررسی کرده و برای ثبت سفارش با کارشناسان تماس بگیرید.

اگر برای خرید به مشاوره نیاز دارید، یا می خواهید قیمت لباس کار را در تعداد بالا استعلام بگیرید، از طریق شماره تلفن های سایت اقدام کنید.

محصولات لباس کار با نهایت کیفیت و تضمین قیمت ارائه می شوند. هر آنچه از لباس کار خوب نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهیم. هدف ما، تأمین ایمنی و سلامت همه کارکنان در محیط های کاری است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *