مشخصات لباس کار ضد آب

آشنایی با لباس کار ضد آب

مقدمه

برای انجام سخت ترین کارها نیاز به استفاده از لباس کار فوق العاده مستحکم و مقاوم دارید تا بتوانید بدون مشکل فعالیت های خود را انجام دهید. برای کارگران بسیاری از صنایع، کار با شروع بارندگی متوقف نمی شود. افرادی مانند کارگران تأسیسات، امدادگران اولیه، اپراتورهای کامیون یدک کش، کارگران بازیافت و دفع زباله و بسیاری از مشاغل پرزحمت دیگر اغلب مجبورند در روزهای بارانی نیز سر کار بمانند. با توجه به این موضوع لباس کار کارگری باید به گونه ای باشد که در برابر نفوذ رطوبت و آب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد. در این مقاله ما قصد داریم در ارتباط با مشخصات لباس کار ضد آب و دلایل استفاده از آن ها در مشاغل مختلف توضیح دهیم. کیفیت لباس کار کارگری ضد آب بسیار مهم است، اما پیدا کردن آن همیشه آسان نیست. با این حال، مهم است که بدانید قبل از انتخاب لباس کار ضد آب خود، به دنبال چه چیزهایی هستید.

شرکت نساجی ارمک با بیش از 35 سال در زمینه لباس کار کارگاهی سابقه درخشان دارد، قادر است انواع لباس های کار را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد. جهت سفارش و خریداری لباس های کار می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چه کسی به لباس کار ضد آب نیاز دارد؟

اگر در شغلی کار می‌ کنید که در تماس با مواد شیمیایی، یا ساینده‌ ها، از جمله مشاغل سخت فیزیکی است، حتما باید لباس تخصصی آن کار را داشته باشید. به عنوان مثال کارگران ساختمانی، ممور بازیافت شهرداری، یا افرادی که در صنایع کشاورزی کار می کنند، نیاز به استفاده از لباس های مخصوصی را دارند. کت‌ ها، همانطور که می دانید شلوارها و لباس‌ های ضدآب معمولی هنگام مواجهه با شرایط سخت آب و هوایی به راحتی پاره می‌ شوند، یا تقریبا بلافاصله شروع به جذب آب می‌ کنند. با توجه به مشخصات لباس کار ضد آب، انتخاب این نوع محصولات و استفاده از آن ها برای مشاغل سنگین، بهترین انتخاب به شمار می آیند.

لباس کار ضد آب

مشخصات لباس کار ضد آب

اکثر لباس‌ کار کارگاهی مشاغل سنگین از PVC یا ماده‌ ای حاوی PVC ساخته می‌ شوند. این ماده در سراسر جهان انتخاب بسیار محبوبی هستند، زیرا این نوع لباس کار طیف گسترده ای از مزایا را ارائه می دهند. این نوع لباس های کار از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشند. لباس های کار ضد آب در برابر مواد شیمیایی و سایش نیز مقاوم هستند.

ضد آب: کارگرانی که در شرایط آب و هوای سخت نیاز به محافظت دارند، باید وسایل کاری را انتخاب کنند که به صراحت برچسب ضد آب و نه مقاوم در برابر آب داشته باشند. ضد آب سطح بالاتری از محافظت را می توانید برای کارگران ایجاد کند که نشان دهنده یک پارچه چند لایه با قابلیت های آب گریزی قوی و بادوام می باشد.

قابل تنفس: طراحی لباس با الیاف قابل تنفس مانند مش پلی استر به شما کمک می کند تا در طول روز راحت و خنک باشید، به خصوص در شرایطی که رطوبت اغلب همراه با باران باشد. برای حداکثر تنفس و راحتی، به دنبال پارچه های داخلی با طراحی ضد رطوبت باشید که به خنک و خشک نگه داشتن پوست شما در هنگام عرق کردن کمک می کند.

شبرنگ و بازتابنده های دید بالا: شرایط آب و هوایی مرطوب اغلب شرایط دید را کم می کند. این امر باعث می شود که لباس های کار کارگری ضد آب به صورت شبرنگ و قابلیت دید بالا در فضای باز طراحی شوند. بهترین لباس کارگاهی از رنگ‌ های فلورسنت و شب‌ تاب با کیفیت بالا درست شده اند تا کارگران را در میدان دید راننده خودرو متمایز کند. قبل از خرید تجهیزات ضد آب، مطمئن شوید که به چه چیزی نیاز دارید و متناسب با آن لباس کار سازگار را انتخاب کنید.

لباس کار شبرنگ

عایق شده: کار کردن در شرایط آب و هوایی مرطوب اغلب با سرما همراه است، بنابراین مطمئن شوید که اگر شرایط منطقه شما آن را ایجاب می کند، لباس کاری ضد آب شما عایق بندی شده باشند. لباس عایق بندی شده، بهترین گزینه برای شرایط هوای مرطوب و سرد است.

با دوام و کیفیت بالا: لباس کار ضد آب نیاز به استاندارد ساخت بالایی دارند. شما چیزی می خواهید که از پارچه ای انعطاف پذیر مانند کرباس یا پارچه آکسفورد ساخته شده باشد، که پارچه هایی با کیفیت بالا با بافت های متراکم هستند و برای جلوگیری از خیس شدن طراحی شده اند. ویژگی هایی مانند زیپ های ضد آب و درزهای بسته نیز برای لباس های ضد آب بسیار مهم هستند.

مشخصات لباس کار

آیا لباس کار مشاغل سخت باید سنگین باشد؟

امرزه تکنولوژی به شرکت های لباس‌ های کارگاهی ضد آب مدرن این امکان را داده است که آن ها را سبک طراحی کنند. لباس کاری سبک وزن آزادی حرکت کامل را فراهم می کنند و نیازی به سوزاندن انرژی اضافی هنگام پوشیدن آن ها ندارید.

لباس کار ضد آب سنگین در انواع مغازه های خرده فروش و فروشگاه های آنلاین موجود است. با این حال، همه این ها تأمین کنندگان تخصصی برای صنایعی نیستند که واقعا به تجهیزات با کیفیت و دوام بالا در شرایط سخت و سنگین نیاز دارند. مجموعه کارخانه نساجی اُرمک، مرتبا به بازخورد شرکا و مشتریان قابل اعتماد خود گوش می دهند تا بفهمند کارگران در این صنایع واقعا به چه چیزی نیاز دارند. تخصص این مجموعه باعث شده است تا آن ها را قادر سازد تا هزاران کسب و کار را با لباس کار با کیفیت استثنایی عرضه کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *