لباس کار کد 154

نوع پارچه : ترگال کجراه

شرکت سازنده : ارمک

لباس کار کد 154 دارای یقه ی شکاری است. این نوع یقه ی یقه ایی ساده و رسمی است.

لباس کار کد 154 دارای چهار عدد جیب در بالاتنه ی لباس و دارای دو عدد جیب در شلوار است. وجود انواع جیب در لباس باعث قرار دادن انواع وسایل مورد نیاز است که سبب راحتی و آسودگی فرد است.

امروزه برای این که لباس دارای جذابیت و گیرایی خاص تر باشد خیاطان و تولید کنندگان از انواع حرجکار در لباس استفاده می کنند .تجربه ثابت کرده است که خرجکار متضاد با رنگ زمینه خاصیت گیرایی بالاتری دارد. برای مثال خرجکار قرمز در لباس طوسی و سورمه ایی و یا خرجکار زرد در زمینه سورمه ایی جذابیت خاصی به همراه دارد.

لباس کار کد 154 شرکت ارمک دارای قیطون قرمز در سر آستین و خرجکارهای قرمز در جیب های پاکتی است. وجود نوار تزیینی در کارور جلو لباس نیز باعث جذابیت کار است.

این لباس کار کارگاهی دارای پارچه ی کجراه است که این نوع پارچه دارای ضخامت قابل توجه است و مناسب برای انواع لباس کار است.

وجود زیپ در لباس به جای دکمه باعث راحتی و افزایش سرعت فرد هنگام برتن کردن است .به همین منظور افراد ترجیح می دهند لباسی خریداری کنند که دارای زیپ باشد.

لباس به دلیل زمینه ی تیره ایی که دارد رنگی چرک تاب به حساب می آید که دیر کثیف میشود. رنگ های چرک تاب مجموعه رنگ هایی هستند که کثیفی را نشان نمی دهند، چون رنگ سورمه ایی/ مشکی/ طوسی. این نوع رنگ مورد توجه مشاغلی است که از لباس کار کارگری و کارگاهی استفاده می کنند.

چاپ و گلدوزی انواع لوگو و برند بر روی لباس باعث جذب مشتری و نشان دادن و مطرح کردن شرکت مورد نظر است.

امروزه انواع چاپ بر روی لباس که با عنوان سیلک/چاپ حرارتی/تصعید رنگ و … باعث افت بازار گلدوزی است چرا که چاپ لوگو در انواع مختلف بسیار تمیزتر و جذاب تر است. امروزه موسسات ترجیح می دهند که لوگو و ارم خود را به صورت چاپ روی لباس کارکنان خود داشته باشند.

با اطمینان خاطر می توانید لباس کار 143 تولیدی ارمک با هر رنگ و سایزی را سفارش دهید.