لباس کار کد 155

نوع پارچه :(70/30) 70 پنبه 30 پلی استر 

شرکت سازنده : ارمک

لباس کار کد 155 از محصولات شرکت ارمک است که دارای یقه شکاری و در دسته لباس کار دو تکه قرار دارد.

لباس کار کد 155 دارای زمینه آبی شالی و خرجکارهای زرد در قسمت جیب است .خرجکار های کار شده در لباس باعث جذابیت و گیرایی لباس است. همچنین این لباس کار دارای سه عدد جیب در کاپشن لباس برای قرار دادن انواع لوازم چون کارت و متر و… است.

وجود نوار شبرنگ در لباس کار کارگری باعث افزایش ایمنی کارگر در محیط کار است. چرا که نوار شبرنگ نور را از خود ساطع می کند و باعث افزایش دید می گردد. نوارشبرنگ در قسمت کارور جلو و پشت لباس، و بازو و زانو کار شده است.

لباس کار کد 155 دارای پارچه ی ۷۰/۳۰است . این پارچه  دارای الیاف (70% پنبه و 30% پلی استر) است. بافت این نوع پارچه ۳۵۰ /۳۶۰ گرم است که از تراکم بسیار زیادی برخوردار است .تراکم پارچه ی ۳۰/۷۰ بیش تر از پارچه ی کجراه است، چرا که پارچه کجراه ۲۸۵ تا ۳۰۰ است در حالی که پارچه ی ۷۰ /۳۰ دارای ۳۵۰ تا ۳۶۰ گرم وزن است.

پارچه ی ۷۰/۳۰ نسبت به پارچه ی کجراه دارای مزیت ها و قابلیت های شایان ذکر است، برای مثال ۱) این پارچه تراکم بالاتری نسبت به پارچه ی کجراه دارد در نتیجه دارای دوام بیش تر و کارایی طولانی تری دارد

۲)پارچه ی ۷۰/۳۰ دارای ۷۰ ٪پنبه است و بسیار مناسب کار در فصول گرم سال و مناطق گرم و جنوب کشور است.چرا که پنبه هوای گرم را عبور می دهد از خود و باعث متعادل شدن دمای بدن فرد است.

لباس کارکد155 تولیدی ارمک دارای پارچه زمینه ی کجراه آبی شالی و خرجکار  زرد است.

تضاد رنگ های سرد و گرم  تاثیر خاصی بر بیننده دارد چرا که رنگ سرد که شامل رنگ آبی و بنفش است ضربان قلب را کند می کند و فشار خون را پایین می آورد و بیننده احساس سرما می کند و رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی ضربان قلب را تند می کند و فشار خون را بالا میبرد و در نتیجه بینننده احساس گرما می کند.

لباس کارهای تولیدی این مجموعه دارای لوگو و آرم شرکت است که باعث افزایش مشتری و کسب اعتبار و باعث پیشرفت در کسب و کار است.

با اطمینان خاطر می توانید لباس کار 155 تولیدی ارمک با هر رنگ و سایزی سفارش دهید.