لباس کار جین کد 905

نوع پارچه : لی (جین)

شرکت سازنده : ارمک

لباس 905 شرکت ارمک از جنس لی و دارای یقه ی شکاری است و دارای چهار عدد جیب  است. که دو عدد جیب فیلتاب در قفسه ی سینه و دوعدد جیب کیسه ایی یا جیب منحنی در کمر لباس است. در قسمت شلوار لباس نیز دو عدد جیب وجود دارد.

دوخت تزیینی لباس کار کد905 تولیدی ارمک با نخ قهوه ایی باعث شکیل شدن و مطابقت با مد روز است. لازم به ذکر است که هر چه لباس در الگو برش بیش تری بخورد لباس شکیل تر می شود .در این لباس برش در قفسه ی سینه و وجود انواع جیب فیلتاب و کیسه ایی در لباس باعث شکیل تر شدن لباس شده است.

لباس جین با رنگ تیره تر چون سورمه ایی شیک تر و رسمی تر به نظر می رسد و مناسب برای لباس کار کارخانه می باشد.

در اصل نام لباس کار جین کد 905 تولیدی ارمک نشان دهنده ی جنس پارچه است و نام لی نام برند و نام تجاری این پارچه است .

لباس لی کد 905 شرکت ارمک دارای نوار های شبرنگ است. وجود پارچه ی شبرنگ در لباس باعث بازتاب نور و ساطع کردن نور است برای همین باعث افزایش ایمنی و در نتیجه سلامتی فرد است. لباس کد 905 شرکت ارمک  دارای شبرنگ های در قسمت جیب های جلو لباس  و دو ردیف در بازوی لباس و یک ردیف در ساق شلوار است.

لباس جین در ابتدای پیدایش لباس ملوانان بوده است ولی سپس در میان نوجوانان و مردم عادی ظاهر شده است.

ویژگی های بارز لباس جین 1)رنگ نیلی پارچه ی لی به دلیل تیرگی دیرتر کثیف می شود و حالت چرک تابی دارد.

2)با دوام بودن پارچه ی این نوع لباس بسیار  مناسب لباس کار کارگری معادن و سربازان جنگ جهانی بوده است و سپس در اثر تبلیغات تلویزیونی در میان نسل جدید رواج پیدا کرد.در سال 1980 نیز صنعت جین از تکنولوژی سنگشور استفاده کرد.

لباس جین در صورتی که چسبان و تنگ باشد باعث ایجاد اختلال در جریان خون و نفخ و دل درد و اگزمای پوستی می شود. تنگی لباس باعث محدود شدن حرکات دودی شکل روده و دستگاه گوارش است و همچنین باعث خارش و کهیر در بدن می شود.

در بازار کار پسندیده است که لباس مجموعه و ارگ دارای لوگو و آرم مخصوص به خود باشد که باعث افزایش مشتری و کسب اعتبار و باعث پیشرفت در کسب و کار است در این لباس کار ما شاهد لوگو در جیب فیلتاب سینه هستیم.

لباس کار کد 905 شرکت  ارمک را با اطمینان خاطر می توانید در انواع سایز و مدل سفارش دهید .