مراقبت از لباس های تیره

مراقبت از لباس های تیره

همه ما مزایای لباس های سیاه و تیره را می دانیم.پوشیدن لباس ها با رنگ های تیره باعث می شود لاغرتر به نظر برسیم.رنگ های تیره مانند سیاه شیک هستند اما لباس هایی با رنگ تیره که محو شده اند بسیار ناراحت هستند.مراقبت صحیح از لباس های تیره و مشکی و آشنایی با نحوه شستن صحیح آنها ، باعث می شود تا آنها رنگ خود را طولانی تر نگه دارند ، بهتر به نظر برسند و ماندگاری بیشتری داشته باشند.در ادامه با تولیدی لباس بیمارستانی همراه باشید.

لباس ها را کمتر بشویید

هر بار که شما لباس هایتان را در ماشین لباسشویی می اندازید ، صرف نظر از محو شدن رنگ لباس ، به الیاف پارچه لباس آسیب وارد می شود.فرقی نمی کند که چه مدت و با چه مایع شستشو لباس های خود را می شویید ، هر بار که لباس را می شویید ، لباس به هر حال دچار کمی سایش ، پارگی می شوند که این سایش و پارگی بر رنگ و یکپارچگی پارچه تأثیر می گذارد.بنابراین قبل از اینکه لباس را داخل لباسشویی بیندازید ، ابتدا از خود بپرسید که آیا لباس من واقعاً نیاز به شستشو دارد یا خیر.شما می توانید با کمتر شستن ، از رنگ لباس خود محافظت کنید ، بعلاوه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

مراقبت صحیح از لباس های تیره و مشکی

راهنمای گام به گام نحوه شستن لباس های تیره

هنگام شستن لباس های تیره ، باید مراقب باشید تا رنگ ها و الگوهای لباستان مانند گذشته به نظر برسند.قبل از شستن هر یک از لباس های جدید خود ، ابتدا برچسب را بررسی کنید.

  • لباس های تیره را از لباس های سفید جدا کنید – اولین کاری که برای شستن لباس های تیره باید انجام دهید ، جدا کردن تمام لباس های تیره برای شستشوی مناسب است.
  • قبل از قرار دادن آنها در ماشین لباسشویی ، لباس های خود را به بیرون بچرخانید.
  • از مایع شستشوی مناسب استفاده کنید – از مواد شوینده مناسب برای لباس های تیره استفاده کنید.
  • چرخه شستشو خود را کوتاه کنید.زمان بیشتر در شستشو به معنای کم رنگ تر شدن رنگ لباس است.تنطیم چرخه شستشو بالا به معنای زمان بیشتر در شستشو و تمیز کردن بیشتر است ، در نتیجه باعث سایش بیشتر پارچه می شود.

برای شستن لباس ها از آب سرد استفاده کنید

برای شستن لباس ها از آب سرد استفاده کنید

این تنها لباس های تیره نیستند که به مراقبت نیاز دارند.لباس های سفید و رنگهای روشن نیز به توجه احتیاج دارند و از آنجا که همه پارچه ها به طور یکسان ایجاد نمی شوند ، باید به لباس های ساخته شده از جین یا حتی پنبه نیز توجه ویژه ای داشته باشید.در هنگام شستن لباس های تیره چه دمایی باید استفاده شود؟ گرم یا سرد؟
شستن لباس ها در آب گرم باعث شل شدن پارچه می شود و این هم چنین باعث محو شدن رنگ لباس ها می شود.برای جلوگیری از محو شدن رنگ لباس های تیره خود ، آنها را در آب سرد بشویید.

از مواد طبیعی استفاده کنید

نمک را می توان برای از بین بردن لکه های لباس استفاده کرد.نمک هم چنین به حفظ رنگ لباس شما کمک می کند.کلرید موجود در نمک در حفظ رنگ مفید خواهد بود.برای این منظور به سادگی 2 قاشق غذاخوری نمک را در لباسشویی اضافه کنید.سرکه نیز به حفظ رنگ لباس شما کمک می کند.هنگام خرید لباس جدید ، قبل از گذاشتن آن برای شستن ، به خیساندن آن در سرکه فکر کنید.برای لباس تیره ، یک فنجان سرکه سفید را به چرخه آبکشی اضافه کنید.

برای ارتباط با تولید کننده لباس کار کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *