محبوب‌ترین برندهای لباس کار در بازار

محبوب‌ترین برندهای لباس کار در بازار چه برندهایی هستند

محبوب‌ترین برندهای لباس کار در بازار چه برندهایی هستند

یکی از سوالاتی که ذهن اکثر کارگران این قشر زحمتکش در جامعه ما را درگیر کرده، برند یا مارک معتبر لباس کار است. همانطور که می‌دانید لباس‌های کار یکی از ابزارها و وسایل بسیار مهم حفاظتی برای کارگران به حساب می‌آیند. زیرا در صورت عدم وجود آنها خطرات بسیار زیادی جان کارگران را تهدید خواهد کرد. لباس‌های مخصوص کار باید حتماً ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی داشته باشند. علاوه بر این از یک برند شناخته شده باشند تا با خیال راحت بتوان آنها را مورد استفاده قرار داد. در این مقاله آمده‌ایم تا شما را با بهترین و معروف‌ترین برندها در این زمینه آشنا کنیم.

تعریف لباس کار

به لباسی که مطابق با نوع فعالیت فردی و شرایط آب و هوایی سلایق و غیره برای حفاظت از کارگر در محیط کار مورد استفاده قرار می‌گیرد، لباس کار می‌گویند. لباس‌ های کار کارگری یک پوشش‌های سراسری هستند که از دست و پا و دیگر اعضای بدن در مقابل شرایط‌های محیطی به خوبی محافظت خواهد کرد. این لباس اصولاً در دو نوع شلوار و پیراهن تولید می‌شود و در نوع دیگر به صورت یک تکه یا به اصطلاح بیلرسوت دوخته و عرضه می‌گردند. جنس لباس‌های کار از الیاف‌های خالص یا الیاف مصنوعی، شیمیایی و صنعتی می‌باشد. این نکته حائز اهمیت است که هرچه الیاف به کار رفته در پارچه لباس‌های کار خالص‌تر باشد. قطعاً عبور و مرور و گرما هم ساده‌تر بوده و کارگران در منطقه گرم و خشک را راحت‌تر خواهد کرد.

برندهای معروف محبوب لباس کار

برندهای مختلف و متفاوتی در بازار ایران توانسته‌اند، حرف اول را در زمینه تولید لباس‌های کار بزنند در ادامه به چند مورد از این برندها اشاره خواهیم کرد.

محبوب‌ترین برندهای لباس کار در بازار

برند بوفالو

یکی از برندهای بسیار مطرح و پیشرو در حیطه تولید تجهیزات ایمنی و حفاظتی در کشور ایران و دیگر کشورهای همسایه برند بوفالو می‌باشد. در کشورمان هر ساله تعداد بسیار زیادی از افراد در صنایع متفاوت به ویژه نفت، گاز، پتروشیمی و دیگر صنایع مشغول به کار می‌شوند، پس باید ایمنی آنها تضمین گردد. دغدغه بسیاری از مدیران هم فراهم کردن لباس کار کارگری برای آنها است. برند بوفالو به وسیله تولید محصولات ایمن در این زمینه دغدغه مدیران را برطرف کرده است.

برند میهن دوخت

این برند هم همانند برند بوفالو تلاش کرده که با ارائه لباس‌ های کار مناسب با بهترین پارچه و کیفیت حقوق و منافع مشتریان و مصرف کنندگان را تضمین نماید.

برند دیکیز

در سال ۱۹۲۲ ویلیامسون و اعضای خانواده‌اش شرکتی را خریداری کرده و مشغول به فعالیت شدند آنها شرکت را به نام ویلیامسون دیکیز نامگذاری کرده و در طول جنگ جهانی دوم برای ارتش لباس‌های مخصوص می‌دوختند، به همین منوال برند آنها شهرت بسیار زیادی پیدا کرد.

برند ایران خودرو

این برند لباس‌هایی برای کارخانه‌های خودروسازی به خصوص بخش‌های تولیدی ارائه می‌دهد، لباس‌های کار کارگری ایران خودرو از نظر وزنی بسیار سبک هستند و دارای مقدار بسیار زیادی پنبه می‌باشند. پنبه‌های موجود در آنها از تعریق بیش از حد کارگران جلوگیری به عمل می‌آورند. لباس‌های کار ایران خودرو جز قدیمی‌ترین و اولین طرح لباس کاری است که به وسیله طراحان ماهر و زبردست آنها تولید گردید. بسیاری از شرکت‌های تولید قطعات خودرو از این لباس استفاده می‌کنند.

برند بلورک

این شرکت یکی از معروف‌ترین تولید کننده‌ها در زمینه تولید لباس‌های صنعتی می‌باشد. شرکت بلوک به تولید لباس‌های مقاوم در برابر حرارت و آتش مشهور است. زیرا لباس‌هایی که توسط آن تولید می‌شوند بسیار باکیفیت و بادوام بوده و نام آوازه خوبی در دنیا دارد.

محبوب‌ترین برندهای لباس کار در بازار

برند سبلان

این برند پرقدرت فعالیت کاری خود را از سال ۲۰۱۶ استارت زد. برند سبلان با ایجاد و گسترش کارگاه‌های تولیدی تلاشی برای تولید لباس کار‌های محافظ و ایمن دارد با استفاده از مواد اولیه مرغوب نظیر نخ، پارچه، شیشه و پلاستیک به تولید محصولاتی نظیر کلاه ایمن، ماسک ایمنی، لباس ایمنی و دستکش ایمنی می‌پردازد.

برند لاپکو

یکی دیگر از تولیدکنندگان معروف و مشهور لباس کار کارگری برای پالایشگاه‌های نفت و گاز نیروگاه‌های برق و پتروشیمی برند لاپکو می‌باشد. این برند از سال ۱۹۸۹ کار خود را آغاز کرد. شرکت لاپکو با هدف ایمن کردن و به دست آوردن رضایت مشتری ها لباس‌های کار تولیدی خود را به سفارش همان مجموعه یا شرکت در حجم بالا تولید خواهد کرد.

برند ست ورک

یکی از شرکت‌هایی که توانسته خوش پوش‌ترین لباس کارها را در ایران تولید کند برند ست ورک می‌باشد. شرکت ست ورک با بهره گیری از طرح‌ها و سبک‌های مدرن توانسته لباس کارهای جدید و رنگارنگی را تولید نماید. فروش این لباس‌ها به قدری برای این برند موفقیت آمیز بوده که توانسته آن را به یکی از مطرح‌ترین شرکت و برند‌ها در لباس کار معرفی نماید. در این مجموعه پارچه‌های بسیار پیشرفته و کارگران و نیروی کار مجربی به کار برده می‌شود. بسیاری از لباس‌ های کار موجود در بازار با لباس‌های ست ورک  فاصله دارند و از نظر زیبایی و خوش دوختی هنوز رقیبی را پیدا نکرده است.

برند رانگلر

مجموعه رانگلر در سال ۱۹۴۷ شروع به فعالیت کرد.این برند یک فناوری جدید در تولید لباس‌های کار کارگری پیاده سازی نمود. این برند محبوب و با تجربه در زمینه تولید لباس‌های محافظ در برابر آتش فعالیت می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *