لباس کار کد 156

نوع پارچه : 70/30

شرکت سازنده : ارمک

لباس کار کد 156 از محصولات شرکت ارمک است که دارای یقه شکاری و در دسته لباس کار دو تکه قرار دارد، همچنین دارای شبرنگ در کارور جلو  و آستین کاپشن و شلوار است.

لباس کار کد 156 دارای 2 عدد جیب در قفسه سینه و 2 عدد جیب در کمر لباس است. سورمه ای و خرجکارهای  سورمه ایی جیب است .خرجکار های کار شده در لباس باعث جذابیت و گیرایی لباس است. همچنین این لباس کار دارای چهار عدد جیب در کاپشن لباس برای قرار دادن انواع لوازم چون کارت و متر و… است.

لباس کار کارگری دارای نقاب است. وجود نقاب در لباس باعث دیده نشدن زیپ یا دکمه ی لباس است که باعث آراستگی لباس است.

وجو نوار شبرنگ در لباس باعث افزایش ایمنی کارگر در محیط کار است. چرا که نوار شبرنگ نور را از خود ساطع می کند و باعث افزایش دید می گردد.نوارشبرنگ در قسمت کارور جلو ،لباس و بازو و زانو شلوار کار شده است وجود پارچه ی شبرنگ در لباس کار  کد 156 باعث بازتاب نور و ساطع کردن نور است برای همین باعث افزایش ایمنی و در نتیجه سلامتی فرد است.

لباس کار کد 156 دارای پارچه ی 70/30 است .این نوع پارچه  70/30 شرکت ارمک دارای تار 30 دولا پنبه و پود سی دولا است دارای 70 % پنبه و 30% پلی استر است. پارچه 70/30 دارای پنبه بیش تر است و 350-360 است. بنابر این دارای تراکم بیش تر و در نتیجه دوام بیش تر است.

پوشش70/30 یا لباس کار 70/30 نوعی از پوشش  است که به دلیل این که دارای درصد پنبه بالایی است در نتیجه استحکام و استقامت بالا تری است و بسیار مناسب لباس کار در مناطق گرمسیری است.

پارچه ی 70/30 انتخابی است که دارای استحکام و استقامت بالایی است و طول عمر بسیار بالایی نسبت به پارچه کجراه دارد.

این نوع پارچه دارای مقاومت بالایی در برابر گرما و سوختگی دارد .پارچه 70/30 به دلیل این که  دارای 70% الیاف طبیعی است تبادل حرارتی بسیار زیادی دارد و گذر اکسیزن در این پارچه زیاد است.

لباس کار 70/30 بسیار مناسب است برای شست و شوی مکرر چرا که لباس دارای 70% الیاف طبیعی است و به ضد عفونی نیاز ندارد .

برای داشتن لباس کار مناسب ما نبازمند پارامتر هایی چون جنس پارچه / نوع دوخت /سایز مناسب و…. هستیم. پارچه ی 70/30 بهترین انتخاب هر فرد است چرا که دارای کیفیت بالا و طول عمر بالا است.

لباس کار کد 156 تولیدی ارمک دارای لوگو است. کار های تولیدی این مجموعه دارای لوگو و آرم شرکت است که باعث افزایش مشتری و کسب اعتبار و باعث پیشرفت در کسب و کار است.

با اطمینان خاطر می توانید لباس کار 156 تولیدی ارمک با هر رنگ و سایزی سفارش دهید.