ضرورت استفاده از لباس کار

ضرورت استفاده از لباس کار

ضرورت استفاده از لباس کار

در این مقاله چند دلیل می آوریم که چرا پوشیدن لباس کار در محیط کار اهمیت دارد.

ظاهر شما اولین چیزی است که توضیح می دهد در مورد شما که چه شخصیتی دارید. پوشش مناسب و نامناسب باعث میشود که در ذهن مخاطب تاثیر مثبت و یا منفی بگذارید. استفاده از لباس کار بسیار مهم است : هنگام مواجه با بازدید کنندگان شرکت /جلسه و نشست با رده های بالاتر از شما/صاحبان کار شما که شما را استخدام کرده اند و افرادی که سمت شما را ارتقا می دهند .

لباس کار کد 141

لباسی که شما بر تن کرده اید،باعث پدید آمدن نخستن داوری مردم است و تاثیر طولانی در عقاید آن ها می گذارد.

شما می توانید بهتر کار کنید زمانی که حس بهتری دارید و لباس خوب و عالی می تواند به شما حس ارزشمندی و حس بهتری بدهد. لباس کار شما پوشش سراسری در محیط کار شما است،که می تواند جسم شما را بهتر نشان دهد، و  در اعتماد به نفس شما در موقعیت های متفاوت تاثیر می گذارد.

پوشش عالی شمادر محیط کار باعث می شود که خدمات شما و یا محصول شما ارزش بالاتری پیدا کنند و به گونه ایی دیگر باعث جذب مشتری می شود.

ظاهر مناسب به برتری کار شما در محیط کار می افزاید.

اولین بر خورد شما با پوشش مناسب همانند اولین باری است که شما بردهای خاص میبینید و دنبال می کنید که می تواند اغلب بهترین تماس و ارتباط را برای شما فراهم کند.پوشش مناسب اغلب بهترین تاثیر را در تماس و ارتباط با دیگران برای شما فراهم می کند.

پوشش همانند کمد عالی است که شما آن را بر تن کرده اید و در مورد اهداف خود،خصوصیات خود و قدرت خلاقیت خود صحبت می کنید .

لباس کار به شما کمک میکند که در تیم حس بهتری داشته باشید چرا که اعتماد به نفس شما افزایش می یابد و توانایی های شما در کار خود را نشان می دهد .

در صورتی که لباس کار پوشیده باشید ارتباط جدی تری با ارباب رجوع برقرار می کنید.لباس کار مخصوص این پیام را میفرستد که شما در کارتان جدی هستید و نشان می دهد که در عین حال که شما زمانتان را به کار اختصاص می دهید به ظاهرتان توجه می کنید و ظاهر برایتان مهم است.

جلیقه راهداری کد 138

در حین کار شما نماینده ی شرکت خود هستید.

شما عضوی از سازمانتان هستید و نشان دهنده ی شرکتتان هستید. ظاهر شما بسیار مهم است زمانی که شما به مشتری خدمات می دهید و یا با ارباب رجوعتان دیدار دارید و صحبت می کنید،پوشش شما بیانگر کمپانی و سازمان شما است. شما عضوی از سازمان و تشکیلات هستید وبنابر این شما باید نمایش دهنده یارگان و سازمان خود باشید. وقتی شما دیدارهایی بامشتریان دارید و یا در فروشگاه هستید،ظاهر شما منعکس کننده ی شغل شماست. لباسی که شما بر تن کرده اید به شما کمک می کند که تصویری مثبت از سازمانتان در ذهن مردم ایجاد کنید.

به طور قطع لباس شما تاثیر میگذارد در پذیرش و جلب مشتریان  عین خواه این لباس عادی باشد و یا غیر عادی.

کارفرمایان قدردان کارمندانی هستند که رسیدگی می کنند به ظاهر خود و در عین حال مردم را نیز راهنمایی می کنند .

بسیاری از شرکت ها تعطیلات کاری دارند. اینچنین شرکت هایی برای تعطیلات کاری خود پوشش و لباس مخصوص دارند چرا که در تعطیلات مردم برای ثبت لحظات خود و شادی خود به تهیه ی عکس مشغول میشوند و ثبت این لحظات در تاریچه ی شرکت نیز درج می شود و می تواند در بروشورهای شرکت درج شود و یا نمایانگر امکانات رفاهی شرکت باشد .

شایسته است که در چنین مواردی افراد دارای لباس تمیز و مرتب باشند و در عین حال رسمی باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *