لباس کار کد 129

نوع پارچه : ترگال کجراه

شرکت سازنده : ارمک

لباس کار کد 129 تولیدی ارمک از جنس ترگال کجراه سفید است.

لباس دارای دو عدد جیب در بالاتنه ی لباس است و همچنین دارای پاگون در قسمت سرشانه است. یقه ی لباس از نوع انگلیسی است.

لباس کار بر اساس نوع فعالیت شغلی / شرایط آب و هوایی/ فصول سال / سلایق به انواع مختلف تقسیم می شود.

بر اساس نوع شغل جنس و رنگ پارچه ی لباس کار متفاوت است. برای مثال لباس کد 129 شرکت ارمک دارای رنگ سفید مناسب برای مشاغلی چون کارخانجات لبنیاتی/ دارو خانه ها و … است در حالی که لباس با پارچه ی تیره به دلیل چرک تابی رنگ مناسب برای تعمیرکاران و کارگران است.

وجود لباس کار متحد الشکل در ارگان و سازمان باعث آراستگی و نظم محیط کار است.

لباس کار باعث حفظ ایمنی جان کارکنان و جلوگیری از آسیب دیدگی است.

با توجه به رقابت و بازاریابی های متعدد در صنعت پوشاک هر نوع لباس کار و پوشاک نیازمند چاپ و دوخت لوگو و آرم شرکت خود بر روی لباسکار هستند .

فضای پشت لباس بسیار مناسب برای انواع چاپ لوگو و آرم است. وجود آرم و لوگو بر روی لباسکار  به نوعی منجر به معرفی محصولات و خدمات شرکت ها و ارگان ها است و در نتیجه جذب مشتری را به همراه دارد .

برای دوخت پاگون لباس کار کد 129 شرکت ارمک کافی است پارچه ی مورد نظر را با هر رنگ و اندازه ی دلخواه به صورت مستطیل برش دهیم. سپس مستطیل را از وسط تا می کنیم . سپس دوخت L شکل روی پارچه میزنیم و اضافه ی دوخت را می چینیم. حال پایین L را به صورت دو لا بر روی یکدیگر قرار می دهیم. دو عدد مثلث حاصل می شود . سپس انتهای یکی از مثلث های حاصل شده را دوخت می زنیم و مثلث دوخت شده را می چینیم. حال مثلث مانده را به سمت رویه ی پارچه برمی گردانیم.

با اطمینان خاطر می توانید لباس کار کد 129 تولیدی ارمک را با هر رنگ و سایزی سفارش دهید.