لباس کار کد 148

نوع پارچه : ترگال کجراه

شرکت سازنده : ارمک

لباس کار کد 148 از محصولات شرکت ارمک است که دارای یقه شکاری و در دسته لباس کار دو تکه قرار دارد.

لباس کار کد 148 دارای کارور سورمه ای و خرجکارهای  سورمه ایی جیب است .خرجکار های کار شده در لباس باعث جذابیت و گیرایی لباس است. همچنین این لباس کار دارای چهار عدد جیب در کاپشن لباس برای قرار دادن انواع لوازم چون کارت و متر و… است.

وجو نوار شبرنگ در لباس باعث افزایش ایمنی کارگر در محیط کار است. چرا که نوار شبرنگ نور را از خود ساطع می کند و باعث افزایش دید می گردد.نوارشبرنگ در قسمت کارور جلو ،لباس و بازو و زانو کار شده است.

لباس کار کد 148 دارای پارچه ی کجراه است .پارچه ی کجراه دارای الیاف (70% پلی استر و 30% ویسکوز) است. بافت این نوع پارچه کج یا مورب است و از تراکم بسیار زیادی برخوردار است.

لباس کارکد 148 تولیدی ارمک دارای پارچه ی زمینه ی کجراه قرمز  است و خرجکار سورمه ایی است.

تضاد رنگ های سرد و گرمر  تاثییر خاصی بر بیننده دارد چرا که رنگ سرد که شامل رنگ آبی و بنفش است ضربان قلب را کند می کند و فشار خون را پایین می آورد و بیننده احساس سرما می کند و رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی ضربان قلب را تند می کند و فشار خون را بالا میبرد و در نتیجه بینننده احساس گرما می کند.

لباس کار کارگری  تولیدی این مجموعه دارای لوگو و آرم شرکت است که باعث افزایش مشتری و کسب اعتبار و باعث پیشرفت در کسب و کار است.

با اطمینان خاطر می توانید لباس کار 148 تولیدی ارمک با هر رنگ و سایزی سفارش دهید.