لباس کار کد : 125

نوع پارچه : ترگال کجراه و ترگال ساده

شرکت سازنده : ارمک

لباس کار کد 125 از نمونه محصولات تولیدی لباس ارمک می باشد .

لباس کار به عنوان یک وسیله ی استحفاظ فردی شناخته شده است. کلیه ی کارکنان برای پی روی از ارگان خود و برای آراستگی و هماهنگی با سایر کارکنان آن ارگان از لباس متحد الشکلی استفاده می کنند.

جنس لباس کار کد 125  از جنس ترگال ساده و ترگال کجراه می باشد. و دوخت این لباس با این نوع پارچه باعث اتو پذیری و مقاوم بودن لباس و خوش دوخت بودن لباس و…می شود .

لباس کار کد 125 جزیی از لباس کار های دو تکه با عنوان کاپشن و شلوار است و به لباس کار دو رنگ معروف است به خاطر وجود دو رنگ زرد و آبی در دوخت لباس کار.

این نوع لباس کار به علت دوخت کش در قسمت کمر لباس به لباس کار کمر کش دار معروف است.

این مدل لباس کار کارگاهی جهت کار در شرکت ها و ارگان های صنعتی و کارگری است و به جای دکمه دارای زیپ است و دارای دو عدد جیب در قفسه سینه ی لباس و دو جیب در کناره ی لباس که باعث سهولت و راحتی مشتری می شود.

یقه ی لباس یقه ی انگلیسی است که باعث گیرایی مدل لباس و شکیل بودن و همه پسند بودن لباس می شود زیرا که یقه ی انگلیسی یقه ی نرمال و عادی و در عین حال در لباس بسیار شکیل است.

همان طور که گفته شد جنس پارچه ی لباسکار 125 تولیدی ارمک ترگال کجراه یا ساده است و شما با اطمینان خاطر می توانید لباس کار کد 125 را با هر رنگ و سایزی سفارش دهید.