لباس آشپز کد 351

نوع پارچه : ترگال ساده

شرکت سازنده : ارمک

لباس آشپز کد 351 از نمونه محصولات تولیدی ارمک از جنس ترگال ساده می باشد.

برای حفاظت و امنیت در محیط کار نیاز به لباس مخصوص به همان محیط است. این لباس تولیدی ارمک به لباس آشپز معروف است که مورد استفاده برای آشپز های رستوران ها /آشپز بیمارستان ها/کارخانه ها و موسسات است. خدمه ی رستوران ها نیز می توانند از این نوع لباس استفاده کنند .

به دنبال تغییر سلیقه و پی روی از مد دیگر آشپز ها به دنبال لباس تمام سفید برای آشپز خانه نیستند و به دنبال لباسی با با رنگ های متنوع و طراحی جدید هستند. بسیاری از آشپز ها علاوه بر لباس آشپز از پیشبند آشپزی نیز استفاده می کنند .

برای رعایت بیش تر بهداشت نیز آشپز ها می توانند از آستین های نازک و کلاه های نازک استفاده کنند .کلاه ها و آستین هایی از جنس پارچه سوزنی و یا تترون و همچنین می توان پارچه ی به کار رفته در لباس را از رنگ سورمه ایی و یا زرشکی استفاده کرد .

رنگ سفید و نارنجی کار شده در لباس تولیدی ارمک باعث جذابیت و شیک بودن لباس است و جیب های کارشده در لباس نیز باعث آسودگی و راحتی شخص آشپز و پرسنل رستوران است تا در موقع نیاز وسایل شخصی خود چون خودکار و کاغذ را در آن قرار دهند.

لباس کد 351 تولیدی امک از جدیدترین و به روز ترین محصولات لباس کار است.

جنس این لباس کار از نظر گرمایی معتدل است و مناسب محیطی گرم چون آشپز خانه و فصل بهار است. خرجکار پارچه ی کارشده در این لباس کار نارنجی رنگ است که باعث تنوع و جدید تر شدن لباس است . وجود رنگ سفید و نارنجی در لباس باعث شاد شدن محیط کار آشپز است.

لازم به ذکر است که برای شکیل شدن رستوران و سایر ارگان ها می توان لباس آشپز را با دکور رستوران هماهنگ کرد که این دکور شامل پرده و مبل و… است. برای تبلیغات رستوران نیز شایسته است که لوگو و آرم رستوران را بر روی لباس چاپ کرد

با اطمینان خاطر می توانید لباس کار کد351  تولیدی ارمک را با هر رنگ و سایزی سفارش دهید.