تولیدی لباس مدارس

پارچه ترگال یکی از انواع پارچه است که در دو نوع ترگال ساده و ترگال کجراه تولید میشود.این پارچه بسیار پرمصرف است و در لباس کار،فرم مدارس،ملحفه و لباس بیمارستانی،فرم اداری،مانتوهای رنگی مورد استفاده قرار میگیرد.

پارچه ترگال با کیفیت، دارای ثبات در رنگ،تراکم مناسب و استقامت بالا است.بعلاوه این پارچه چروک نمیشود و قیمت بسیار مناسبی دارد. از طرف دیگر ترگال از جمله جنس‌هایی است که تبادل دمایی را به خوبی انجام می‌دهد. شهر اصفهان رکورد دار تولید پارچه ترگال است.

ترگال ساده

این پارچه از شبکه ایی منظمی از الیاف درعرض 150سانتی مترتشکیل می شود.به الیاف مورد استفاده در طول پارچه«تار یا چله»می گویند و به الیاف مورد استفاده در عرض«پود» گفته می شود.دراین نوع پارچه ازبافت ساده استفاده می شود، به این معنی که نخ های تار وپود متناوبا زیر و رو ی هم میروند.دراین نوع بافت هرنخ بیش ترین حمایت رااز نخ پهلویی خود می نمایدکه درنتیجه استقامت ومحکمی این بافت از هر بافت دیگر بیش تر است.

پارچه ترگال از تنیده شدن تاری از پلی استر ویسکوز و پودی از فیلامنت تشکیل می شود .بافت این پارچه به شکل مربعی شکل است و وزنی حدود240-230 گرم دارد.نمره نخ تار پارچه ترگال « 30 » می باشدکه به صورت دولا است.(30/2)

ترگال کجراه

پارچه ترگال کجراه دارای وزن280-300گرم است و همانطور که از نامش مشخص است،بافتی کجراه دارد.وزن این نوع پارچه از پارچه ترگال ساده بیشتر است،در نتیجه این پارچه ضخامت و استقامت بالاتری نسبت به ترگال ساده دارد. بیشترین مصرف پارچه کجراه برای تولید لباس کار است. برای مشاهده نمونه تولیدی لباس کار اینجا کلیک کنید.

کاربرد پارچه ترگال در فرم مدارس

پارچه مورداستفاده در لباس فرم مدارس باید دارای مقاومت و کیفیت رنگی بالایی باشد،چراکه لباس مخصوص مدارس ممکن است بارها در هفته شسته شوند و اگر کیفیت رنگی خوبی نداشته باشند،خیلی زود رنگ رفته و غیر قابل استفاده خواهند شد.

درمیان انواع پارچه ها،پارچه ترگال یکی از پرمصرف ترین نوع پارچه در دوخت روپوش و لباس فرم مدارس است که ثبات رنگ و استحکام بافت این پارچه به شما کمک می‌کند تا با شستشوی هفتگی این لباس‌ها مشکلی برای آن‌ها ایجاد نکند و زیبایی و آراستگی آن حفظ شود.

قیمت پارچه ترگال

پارچه های ترگال انواع مختلفی دارند و با قیمت های مختلفی در بازار به فروش میرسند که این تفاوت قیمت ها به کیفیت پارچه ها مربوط میشود. پارچه های ترگال کجراه به علت وزن و ضخامت بالایی که دارند نسبت به ترگال ساده گرانتر هستند. کیفیت رنگرزی و رنگ پارچه نیز بر میزان قیمت پارچه ترگال تاثیر زیادی دارد.به عنوان مثال پارچه های با رنگ تیره در مقایسه با پارچه های روشن قیمت بالاتری دارند. نوع الیاف بکار رفته در پارچه و کیفیت نخ از دیگر عواملی هستند که در قیمت پارچه ترگال موثرند.

پارچه های ترگال در انواع مختلفی از رنگ ها در کارخانه ها تولید می شوند.برای خرید بهترین جنس پارچه ترگال در رنگبندی های متفاوت و ثابت با شرکت نساجی ارمک ارتباط برقرار کنید. این شرکت در زمینه ، بافت انواع پارچه از قبیل (ترگال ساده، ترگال کجراه ،تترون،متقال و…) در گرم های مختلف و رنگ های متنوع  فعالیت میکند و با کیفیت ترین محصولات را در سطح استاندارد جهانی در جهت رضایتمندی مشتری ارایه میدهد. برای خرید از تولیدی لباس بیمارستانی اینجا کلیک کنید.

با اطمینان خاطر می توانید انواع پارچه ی تولیدی ارمک را با هر رنگ و جنس سفارش دهید.

تولید کننده ی لباس مدارس

برای مشخص شدن پایه های تحصیلی بهترین راه استفاده از فرم مشخص برای لباس دانش آموزان است. در دهه های اخیر آموزش و پرورش تصمیم به تغییر فرم یکرنگ مدارس گرفته و با ارائه ی طرح های مورد تایید باعث زیباتر شدن چهره ی شهر و مدارس با شروع سال تحصیلی شده است. طبق دستورالعمل آموزش و پرورش همه ی دانش آموزان باید فرم بپوشند و خانواده ها باید برای تهیه ی آن ها در تابستان اقدام کنند. تولید کننده ی لباس مدارس با تهیه ی پارچه های یکدست برای دانش آموزان به دوخت این پارچه ها برای لباس مدارس می پردازند. امروزه در اغلب کشورهای پیشرفته می توان دانش آموزان را با توجه به فرم و رنگ لباسشان از دیگران تشخیص داد و این کار علاوه بر زیبایی امنیت آن ها را در جامعه بالا می برد. تولیدی لباس مدارس فقط تخصص کارگاه هایی است که مدارس آن ها را تایید کرده باشند. این تولیدی ها با رعایت استاندارهای موجود علاوه بر یکدست شدن شکل ظاهری لباس ها دارای پارچه ها و رنگ های به خصوصی نیز هستند. تهیه ی این پارچه های رنگی توسط تولیدکنندگان لباس مدارس باعث آسودگی خیال والدین خواهد شد. فرم مدارس در ایران شامل مانتو و شلوار برای دختران و پیراهن و شلوار برای پسران است. یکی از دلایل اجباری شدن لباس فرم در هر مکانی ایجاد نظم و انضباط است. دانش آموزان برای قرار گرفتن در محیط آموزشی که علاوه بر یادگیری دروس باید نکات تربیتی را نیز بیاموزند و به قوانین پایبند باشند. آن ها با پوشیدن فرم باید طبق الگوهای تعریف شده برای ورود به مدارس آماده شوند. دوخت و توزیع این لباس ها باعث اتحاد در مدارس خواهد شد. گروه تولیدی ارمک تولید کننده ی انواع فرم مدارس است و آماده ی خدمت رسانی می باشد.

تولیدی لباس مدارس در اصفهان

تولیدی لباس مدارس در اصفهان با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی خانواده ها برای تهیه ی به صرفه ترین و با کیفیت ترین فرم لباس مدارس با یکدیگر به رقابت پرداخته اند. لباس های مدارس به مدت یکسال مورد استفاده ی دانش آموزان قرار می گیرد و به دلیل عدم مراقبت رده های کمتر سنی از لباس خود، امکان خراب شدن لباس وجود دارد. لباس های مدارس علاوه بر جنس مرغوب باید دوخت حرفه ای نیز داشته باشند زیرا لباس هایی که بد دوخته شده باشند آزادی عمل را از دانش آموزان می گیرند. استفاده از پارچه های مرغوب و خیاطان زبده برای تولید کننده لباس مدارس ضروری است. استفاده از یک فرم مشخص در مدارس نیاز به تعویض لباس ها و مصرف بیش از حد پوشاک در زمان تحصیل را رفع می کند. دوام فرم مدارس برای خانواده ها بسیار مهم است به همین دلیل باید تولیدی معتبری را انتخاب کنند که بتوانند با خیال راحت تهیه ی فرم دانش آموز خود را به او بسپارند. اکثر تولیدی هایی که به تهیه ی فرم اشتغال دارند اغلب پارچه های مخصوص این فرم ها را نیز در اختیار دارند تا دغدغه ی خرید پارچه وجود نداشته باشد. سبک بودن و استحکام لباس های مدرسه مانع از فعالیت دانش آموزان نخواهد بود. لباس فرم مرغوب زود چروک نمی شوند و در هنگام شستشو رنگ نمی دهد و در صورت فعالیت زیاد بوی بدی از آن ها ساطع نخواهد شد. گروه ارمک با تولید بهترین پارچه های و دوختی حرفه ای زیباترین فرم ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و آماده پذیرش سفارشات شما است. برای مشاهده ی انواع طرح و دوخت ها به وب سایت گروه تولیدی ارمک مراجعه کنید و برای تهیه ی بهترین ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

فروش پارچه لباس مدارس

آموزش و پرورش در ایران و دیگر کشورها برای ایجاد یک محیط آموزشی یکدست و منظم اقدام به اجباری کردن فرم مدارس کرده است. دانش آموزان پسر و دختر در هر مقطع تحصیلی که هستند باید پیش از شروع سال تحصیلی اقدام به تهیه ی فرم کنند. این کار باعث ایجاد نظم و مدیریت بهتر در مدارس می شود. رنگ و جنس پارچه ای که فرم با آن تهیه می شود را آموزش و پرورش مشخص می کند به همین دلیل از هر جنس و رنگی نمی توان برای دوخت فرم استفاده کرد. گروه تولیدی ارمک به منظور سهولت والدین برای تهیه پارچه ی فرم مدارس در انواع مقاطع تحصیلی اقدام به فروش پارچه لباس مدارس کرده است. تولیدی پوشاک مدارس به برای تهیه ی انواع لباس های مقاطع مختلف، تخصص و مهارت خود را برای تولید لباس ها در تعداد بالا به کار برده است و سفارشات دوخت لباس را می پذیرد. پارچه های این لباس ها از مرغوب ترین نخ تهیه می شود و آماده ی عرضه به بازار است. شستشوی این پارچه ها در طول سال تحصیلی باعث رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی شود. جنس این پارچه ها اغلب از تترون، ترگال و فاستونی است و درجه ی کیفیت های به خصوصی دارند. برند ارمک تولید کننده با کیفیت ترین پارچه ها برای دوخت فرم مدارس می باشد و با در نظر گرفتن اقتصاد خانواده ها سعی در تولید بهترین ها دارد. قیمت مناسب، کیفیت ماندگار و ثبات رنگ از جمله ی ویژگی های پارچه های لباس مدارس ارمک می باشد. برای تهیه ی به صرفه و اقتصادی پارچه ی لباس مدارس با شماره های درج شده در سایت ارمک تماس بگیرید و با خرید پارچه های مرغوب در طول سال تحصیلی نگران خراب شدن فرم مدرسه ی فرزند خود نباشید.

قیمت پارچه لباس مدارس

فرم مدارس در سال های اخیر باعث زیباتر شدن چهره ی شهر در تمام سال تحصیلی شده است. این فرم ها علاوه بر زیبایی نیاز به نظم و شناخته شدن دانش آموزان از مردم عادی، برای مراقبت بیشتر از آن ها را برطرف می کند. برای تهیه ی لباس مدارس در اولین گام بهتر است پارچه ای مرغوب تهیه شود زیرا لباس فرم در مدت دست کم یکسال پوشیده و شسته می شود و ممکن است به مرور زمان دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی شود. بهترین کار برای استفاده طولانی مدت از یک لباس خرید پارچه ی مرغوب است. مرغوبیت پارچه لباس فرم مدرسه به شاخصه های مختلفی بستگی دارد. برند پارچه، نحوه ی رنگرزی آن، تیراژ خرید، طیف رنگی پارچه، متراژ پارچه، طرحدار یا ساده بودن آن و هزینه های دیگر مانند حمل و نقل و فروش از عوامل مهمی است که قیمت پارچه را مشخص می کند. برای اطمینان از کارایی پارچه ها بهتر است قیمت آن را در نظر نگیرید. پارچه های مرغوب را در مدت زمان بیشتری می توان مورد استفاده قرار داد به همین خاطر بهتر است در زمان خرید پارچه به هزینه ی دوخت آن نیز توجه کنید. قیمت پارچه ی لباس مدارس در تولیدی ارمک به صرفه و اقتصادی است و برای مشاهده ی انواع رنگ ها و پارچه ها می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید. برای لباس مدارس محدودیتی در انتخاب پارچه وجود دارد زیرا جنس و رنگ لباس ها مانند مدل آن ها اجباری است و آزادی عمل زیادی برای خرید ندارید ولی بهتر است به دلیل استفاده ی طولانی مدت به جنس پارچه دقت کنید. پارچه ای با قیمت به صرف برای خانواده ها که از کیفیت آن کاسته نشود باعث استفاده ی طولانی مدت و رضایت از محصول می شود به همین دلیل گروه ارمک بهترین ها را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.