افزایش بهره وری ماشین های بافندگی شرکت ارمک

افزایش بهره وری ماشین های بافندگی شرکت ارمک

افزایش تولید و بهره وری ماشین های بافندگی شرکت ارمک در تولید پارچه

یکی از راه های افزایش تولید و بهره وری در تولید محصولات نساجی استفاده از ماشین آلات بروز و پیشرفته می باشد .

متاسفانه یکی از بزرگترین چالش های این صنعت عدم به روز رسانی و تجهیز نکردن  ماشین آلات به تجهیزات پیشرفته به علت تحریم این صنعت می باشد . از طرفی تولید محصولات متنوع و با کیفیت جهت باقی ماندن در عرصه ی رقابت اجتناب ناپذیر می باشد.

با بومی سازی دانش این صنعت و اعتماد به شرکت های تولید فناوری داخلی در این رشته این امر علی رغم تحریم ها امکان پذیر می باشد .

شرکت بافندگی ارمک در سال 99 که سال تولید /پشتیبانی /مانع زدایی نام گرفته است توانسته است ماشین های بافندگی خود را با دانش مهندسین ایرانی (شرکت رایا صنعت ) ارتقا دهد .

شرکت ارمک با تولید کارت دابی الکترونیکی و برد های درایور و رزرو پود ماشین های درنیر خود تولیدات خود را پیشرفت و بهبود داده است .

شرکت ارمک از 4 عدد کارت های دابی شرکت رایا صنعت جهت بروزر رسانی دستگاه های بافندگی خود استفاده نموده است که منجر به افزایش تنوع و بهره وری در محصولات خود شده است.

بخش دابی هر ماشین بافندگی از یک گریبکس و مگنت هایی که به لنگه ها در ماشین بافندگی متصل هستند تشکیل شده است .

تعداد مگنت های فعال بسته به تعدادلنگه ها و تعداد پود هر پارچه متفاوت است .سیستم از یک برد درایور مگنت ها نیز تشکیل شده است .

سیستم الکترونیکی دابی به علت  قدیمی بودن تکنولوژی ساخت، قطعات کمیاب، مشکلات حافظه، قدیمی بودن نرم افزار درایور و سخت بودن تعمیرات آن مراکز تولید را با چالش های جدی مواجه کرده است .

شرکت رایا صنعت با تکیه بر دانش بومی و اتکا بر متخصصان داخلی اقدام به طراحی و تولید این درایور نموده است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *